Ny oppdatering eSusoft 17.februar
Oppdatering av eSusoft 17.februar
eSusoft
1. Kategori åpningstider kan nå også brukes for takeaway. For eksempel om du ønsker forskjellige tider for lunsj og middager.
2. Vi har løst et problem med bilder på produkter som nettbutikker uten G1 opplevde.
3. Vi har gjort forbedringer i kassen hvor vi nå tar vare på informasjon som er lagt inn i dersom kunden logger inn eller oppretter en bruker.
Tidligere forsvant for eksempel tidspunkt for takeaway henting.
4. Medlemskap. Problemer med lengde på produkt og bokstaver i produkt ID er løst for medlemskap.
5. Betalingstype rapport. Vi har fått på plass en rapport for betalinger i admin panelet.
6. Rapporter i admin panelet viser nå også POS navn og ikke bare ID.
7. Footer forbedringer. Postnummer og sted er lagt til adresselinjen.
8. Vi har fått på plass en innstilling for om bare bedrifter skal kunne opprette bruker i nettbutikken.
9. Diverse grafiske forbedringer på lager rutinen i admin panelet.
10. En feil med kalkuleringen av fraktpris på B2B nettbutikk for bedriftskunder er løst.
11. En feil med standardverdier på kategori er løst. Tidligere oppdaterte ikke verdiene seg dersom det eksisterte underkategorier.
eCom1
1. Vi har lagt til innstilling for bruk av kø nummer.
2. Vi har lagt til innstilling for om ordre notater skal vises i ordre liste.
Lykke til!